2007. augusztus 22., szerda

Toldyak Magyarországon és a nagyvilágban

Gyermekkoromban, az 50-es és 60-as években abban a tévhitben éltem, hogy a Toldy név ritka és csak kevesen viselhetik. Igazából ettől a tévhitemtől az internet szabadított meg, de az igazi meglepetést a közösségi portálok (MyVIP, iWIW stb) okozták, ahol seregesen találkoztam Toldy és Toldi nevet viselőkkel. Mikor a honlapot feltettük, először az ismert családtagokat kiértesítettük róla, majd az iWIWen az összes Toldy nevüt értesítettem. A Toldi nevüeket is szerettem volna kiértesíteni, de olyan nagy számban vannak, hogy letettem ebbéli szándékomról. Jó lenne, ha ezeket körlevél formában meg lehetne tenni.

A kiértesítéssel az a rejtett szándékunk, hátha véletlenül olyan fonálra akadunk, mely ismeretlen előttünk és újabb adatokkal gyarapíthatjuk családunk történetét.

Nincsenek megjegyzések: